Pienākumu apraksts
- Laipni sagaidīt un apkalpot klīnikas klientus
- Rakstiska un mutiska (telefoniski un klātienē) komunikācija ar ārstniecības iestādes esošajiem un potenciālajiem klientiem;
- Pieņemt un koordinēt e-pastu un tālruņa zvanus;
- Uzturēt pacientu vizīšu pierakstu sistēmu, saglabāt konfidencialitāti;
- Palīdzēt ārstiem un māsām ikdienas darbā.
Prasības kandidātiem
- Vidējā vai augstākā izglītība;
- Vēlamas labas medicīniskās zināšanas;
- Vēlama iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā;
- Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas
- Teicamas prasmes darbā ar datoru;
- Laipna un pretimnākoša attieksme pret klientiem;
- Vēlme mācīties, attīstīt savas prasmes un izrādīt iniciatīvu saistībā ar veicamajiem pienākumiem;
- Iespēja strādāt pusslodzi;
- Augsta atbildības sajūta, empātija un saskarsmes kultūra.
Mēs piedāvājam
- Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu mūsdienīgā darba vidē;
- Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
- Stundas likme 6.00 eiro (pirms nodokļu nomaksas);
- Veselības apdrošināšanu;
- Papildus atlaižu politika darbiniekiem;
Profesionālās pilnveides un attīstības iespējas.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz atlases interviju līdz 05.10.2023
E-pasts pieteikumiem: egita.karzova@diamed.lv
Brīvības gatve 214G, Rīga-LV 1039