EIROPAS PARLAMENTA UN PADOMES REGULA (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti;
LR Personas datu apstrādes likums
PRIVĀTUMA POLITIKA
Cienījamais Klīnika DiaMed klients!
Mēs cienām un respektējam Jūsu privātumu un rūpēsimies par Jūsu personas datu un sensitīvo datu drošību un aizsardzību.
Savā darbā mēs veicam Personas datu apstrādi ar vai bez automatizētiem līdzekļiem, ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, sakārtošanu, izmantošanu, aplūkošanu, nodošanu, pārraidīšanu, nosūtīšanu, ierobežošanu, bloķēšanu, dzēšanu vai iznīcināšanu.
Datu apstrāde nepieciešama Uzņēmumā sniedzamo veselības un ārstniecības pakalpojumu nodrošināšanai, ka arī lai aizsargātu datu subjekta vai citas fiziskas personas vitālas intereses.
Datu apstrādes ietvaros veselības un ārstniecības pakalpojumu nodrošināšanai dati, t.sk. medicīniska dokumentācija vai tās daļa (informācija par sniegtajiem pakalpojumiem veselibas stāvokļa uzlabošanai, medicīniskas diagnozes, informācija par izrakstītajiem medikamentiem, vizuālas diagnostikas attēli, analīzes, informācija par darbinieka darbspējas novērtēšanu) tiek nosūtīta sekojošiem sadarbības partneriem:
- Nacionālas veselības dienestam;
- Apdrošināšanas sabiedrībai saskaņā ar klienta uzrādītu apdrošināšanas polisi;
- SIA DATAMED (vizuālās diagnostikas attālās apstrādes un arhivācijas pakalpojumi);
- SIA E. Gulbju laboratorija (visa veida analīzes)
- SIA GENERA (ģenētiskās analīzes)
- SIA LORADENT, ja pacients tiek nosūtīts izmeklējumu veikšanai no šīs klīnikas
- SIA PREMIUM MEDICAL, ja pacients tiek nosūtīts izmeklējumu veikšanai no šīs klīnikas
Savā ikdienas darbā Klīnika DiaMed izmanto pakalpojumu un pacientu reģistrācijas uzskaites sistēmu e-Diamed, kuru pārvalda SIA ARBOR MEDICAL, un apdrošināšanas sabiedrību izmantojamo uzskaites moduli, kuru pārvalda SIA BLUEBRIDGE.
SIA Klīnika DiaMed notiek videonovērošana gaiteņos noziedzīgu nodarījumu novēršanai un atklāšanai saistībā ar īpašuma aizsardzību. Klīnikā notiek telefonu zvanu uz Klientu servisu ierakstīšana klientu apkalpošanas kvalitātes uzturēšanai un uzlabošanai.
Pacients vai Klients, piesakoties pakalpojumiem, iepazīstas ar iepriekšminētie nosacījumiem, un apliecina savu brīvi sniegtu un apzinātu piekrišanu savu personas datu un sensitīvo datu apstrādei iepriekš minētiem mērķiem, parakstoties medicīnas dokumentācijā (ambulatora karte, slimības vēsture, pacienta līgums, magnētiskās rezonanses vai datortomogrāfijas anketas) vai saņemot ārstniecības vai veselības aprūpes pakalpojumus Klīnikā.
Klientam ir tiesības jebkurā laikā atcelt savu piekrišanu un atteikties no pakalpojuma saņemšanas.